Kontakta oss

Kontakta oss gärna med dina frågor.


Adress

Topline Profil AB
Box 65
518 21 Sandared

Org.nr.

556461-6893

Vi har svårt att välja produkter, kan ni hjälpa oss?

Att jobba med helhetslösningar är något vi jobbar med varje dag. Fyll i kontaktformuläret ovan så återkommer vi till er med en lösning.

Erbjuder ni andra produkter än det som finns på hemsidan?

Vi kan alltid hjälpa dig att leta fram andra typer av produkter eller hjälpa till med specialproduktion.

Får man ett korrektur innan beställningen blir bindande?

Ja, efter beställning återkommer vi alltid med ett korrektur som skall godkännas innan ordern sätts igång.

Får man se ett provtryck innan leverans

Du får alltid se en digital illustration om var trycket placeras på produkten som du måste godkänna innan produktion. Eftersom provtryck både kostar pengar, men framförallt tid, så är det något vi normalt inte gör.

Hur lång är leveranstiden på era produkter?

Normal leveranstid står angivet på respektive produkt och brukar ligga runt 3-4 veckor. Viktigt att tänka på är att leveranstiden gäller från ditt godkännande. Glöm inte att meddela din eventuella deadline innan du lägger din beställning.


Beställning

Beställningar tas emot via hemsida, e-post och telefon.

Priser

Samtliga priser är angivna i SEK exklusive moms. En beställning bekräftas alltid genom en orderbekräftelse.

Fraktkostnader

Frakt tillkommer

Betalningsvillkor

30 dagar efter godkänd kreditprövning.

Leveranstider

Normal leveranstid är 3-4 veckor efter lagd order. Både längre & kortare leveranstid kan förekomma i vissa fall.

Avgifter

Inga faktureringsavgifter, expeditionsavgifter eller liknande förekommer.

Kundens ansvar

Kontrollera att översänt korrektur är korrekt & att kontrollera att godset är levererat enligt beställning. Eventuella fel & skador meddelas omgående och senast 7 dagar efter leverans.

Reklamation

Kontakta kundservice omgående när en leverans innehåller skadade eller felaktiga varor. Returnera aldrig varor utan att först kontakta kundservice.

Ångerrätt

Det finns ingen ångerrätt på beställda varor. I de fall förädling ej har påbörjats försöker vi i största mån tillgodose kunds önskan om att häva köpet. Kostnader som som kan uppkomma debiteras alltid kunden.