Kontakta oss

Kontakta oss gärna med dina frågor.


Adress

Topline Borås AB
Badvägen 1
518 31 Sandared

Topline Kalmar AB
Trångsundsvägen 20
39356 Kalmar

Org.nr.

Borås: 556461-6893 Kalmar: 556617-7316

Kontakt uppgifter Kalmar

Från mars 2020 blev Nöjab Topline Kalmar AB
Profilkläder / Yrkeskläder / Produktmedia / Expo & Event / Sportpriser

Samma trevliga personal.
Telefon: 0480-430400

Kicki Wikstam: kicki@topline.se 070-7992265
Thomas Sjöberg: thomas@topline.se 073-6730900
Marcus Faleryd: marcus@topline.se 073-9811222
Anne Rönnäng: anne@topline.se 070-7991751

Välkomna till hos i Hansa City. Ni hittar oss bredvid EKO!

Ordinarie öppettider
Måndag-torsdag 07.00-16:30
Fredagar 07.00-15.00

Vi har svårt att välja produkter, kan ni hjälpa oss?

Att jobba med helhetslösningar är något vi jobbar med varje dag. Fyll i kontaktformuläret ovan så återkommer vi till er med en lösning.

Erbjuder ni andra produkter än det som finns på hemsidan?

Vi kan alltid hjälpa dig att leta fram andra typer av produkter eller hjälpa till med specialproduktion.

Får man se ett provtryck innan leverans

Du får alltid se en digital illustration om var trycket placeras på produkten som du måste godkänna innan produktion. Eftersom provtryck både kostar pengar, men framförallt tid, så är det något vi normalt inte gör.

Hur lång är leveranstiden på era produkter?

Normal leveranstid står angivet på respektive produkt och brukar ligga runt 3-4 veckor. Viktigt att tänka på är att leveranstiden gäller från ditt godkännande. Glöm inte att meddela din eventuella deadline innan du lägger din beställning.


Beställning

Beställningar tas emot via hemsida, e-post och telefon.

Priser

Samtliga priser är angivna i SEK exklusive moms. En beställning bekräftas alltid genom en orderbekräftelse.

Fraktkostnader

Frakt tillkommer

Betalningsvillkor

30 dagar efter godkänd kreditprövning.

Leveranstider

Normal leveranstid är 3-4 veckor efter lagd order. Både längre & kortare leveranstid kan förekomma i vissa fall.

Avgifter

Inga faktureringsavgifter, expeditionsavgifter eller liknande förekommer.

Kundens ansvar

Kontrollera att översänt korrektur är korrekt & att kontrollera att godset är levererat enligt beställning. Eventuella fel & skador meddelas omgående och senast 7 dagar efter leverans.

Reklamation

Kontakta kundservice omgående när en leverans innehåller skadade eller felaktiga varor. Returnera aldrig varor utan att först kontakta kundservice.

Ångerrätt

Det finns ingen ångerrätt på beställda varor. I de fall förädling ej har påbörjats försöker vi i största mån tillgodose kunds önskan om att häva köpet. Kostnader som som kan uppkomma debiteras alltid kunden.