Så här handlar du
Nedan följer en genomgång om hur en normal beställning går till:
1. Välj den eller de produkter som du vill beställa.
Detta gör du genom att klicka dig runt bland våra olika kategorier och produkter eller genom att söka efter den produkt du önskar i vår sökruta.
2. Läs på om produkten/produkterna
När du hittat den eller de produkter som du söker, så klickar du på produkten för att få mer information om t.ex. pris och färg, minsta antal. Har du någon kompletterande fråga är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice via mail, offert@topline.se eller på tel. 033-205900
3. Beställning
När du bestämt dig för vilken produkt du önskar så finns det två alternativ:
Alternativ 1 - Beställ här på hemsidan
På varje produkt finns två alternativ, antingen kan ni be om prisuppgift ? Fråga oss? eller lägga en direkt beställning. Välj det som passar dig och fyll i formuläret så noga som möjligt. Observera att du slutför din beställning genom att gå till kassan.
Alternativ 2 - Mail
Skicka ett mail med din order till order@topline.se Vi behöver då följande information:
Kontaktperson med telefonnummer
Organisationsnummer
Leverans- och faktureringsadress
Produktens namn
Färg på produkten
Antal
Färg på tryck
Logotype/Tryck
Eventuell deadline
4. Orderbekräftelse och korrektur via mail.
Vi återkommer normalt samma dag med en orderbekräftelse. Om ert företag inte handlat av oss sedan tidigare kommer vi nu att skapa ett nytt konto med ett unikt inlogg till Mina Sidor. Vi återkommer alltid med en bekräftelse samt en digital skiss på produkten med ert tryck på. Om priset och tryckets placering stämmer godkänner ni korrekturet per mail. Var alltid noga med att studera både orderbekräftelse och korrektur noga för att undvika onödiga fel.
5. Leverans
Efter normalt 3-4 veckor efter lagd beställning levereras produkten till dig.
6. Betalning
Vid godkänd kreditprövning sker betalning mot faktura som kommer separat per post. Betalningstiden är normalt 30 dagar och betalning sker till vårt bankgiro.